Het is nu zo 18 nov 2018, 22:09

Wendy stelt zich voor

Hier kun je jezelf voorstellen. Hoeft niet mag wel, maar het is altijd leuk te weten wie je bent.

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012, 08:28
Hallo forumleden,

Ik zal mij even netjes voorstellen. Ik ben al ruim 25 jaar actief met het houden van aquariums. Ik ben nog niet zo oud maar gewoon heel jong begonnen :D Na vele biotopen gehad te hebben ben ik nu heel blij met mijn mooie akvastabil met zuidamerikaans biotoop. Verder heb ik nog drie aquariums met dwerggarnalen en ben ik de trotse bezitter van een groep L46 meervallen.

Een aantal weken geleden vertelde John mij over zijn zelfbouw kweekstelling. Hij had daar een automatisch waterverversings systeem in gemaakt. Wat een super idee! Het heeft mij aan het nadenken gezet hoe ik hier een mooie variant op kan maken zonder mijn huurwoning te moeten verbouwen. Ik ben nu bezig om een systeem te bouwen voor mijn L46 bak. Mocht het allemaal lukken dan laat ik het jullie weten.

Wendy
Beheerder
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012, 10:37
Hoi Wendy, welkom op het forum.
Ik heb je bakken al mogen bewonderen, maar foto's zijn hier altijd welkom hoor.

Voor mensen die Wendy niet kennen, Wendy is van www.legholen.com
Groet, John Houthuyzen
Beheerder
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012, 10:59
hoi Wendy, welkom op het forum. had al veel over je gehoord van John.

uiteraard had ik je site al eens bekeken en complimenten hoor. ziet er zeer netjes uit
groetjes marco:

Dieren kunnen niet praten; als ze zeggen dat ze dat wel kunnen, dan liegen ze

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012, 11:57
Hallo John en Marco,

Bedankt! Ik vind het niet zo netjes om reclame te maken voor mijn eigen site, maar het klopt inderdaad dat ik dezelfde Wendy ben. Leuk om te lezen dat je het een mooie site vindt Marco. En als iemand eens ideeen of opmerkingen/ verbeterpunten heeft dan hoor ik dat ook graag.

Ik lees jullie forum ook al een tijdje en het is heel leerzaam. Het lijkt mij al een gezellige groep geworden hier!
Forum Ontdekker
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012, 23:13
Welkom Wendy idd een mooie site die je hebt en leuk om eens te lezen wat er bij komt kijken om zo, n leghol te maken, nooit bij stil gestaan hoe je met de klei om moet gaan voordat je het echt kan bakken, en wat een temperaturen zeg :shock:

Succes
When God was handing out brains
I thought he said trains
so I jumped out of the way..........

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012, 05:22
Hoi Chris,

Dat klopt inderdaad, het wordt zo heet dat het net een gloeiende massa lava lijkt. Meestal stook ik 1200 graden!

Forum Beginner
BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2012, 20:40
welkom hier Wendy
mooie site heb je

Keer terug naar Stel je even voor